wtorek, 4 października 2011

Jesienny stosik;)

Zdjęcie mojego drugiego książkowego stosiku;) A co! Pochwalę się i ja;)

Od góry:

1) "Namiętność" Kate Lauren - czytam, zapowiada się świetnie:)
2) "Królowa Cieni" Marcus Sedgwick
3) "Dziewczyna o szklanych stopach" Ali Shaw - -->recenzja<--
4) "Przebudzenie Jenny Fox" Mary E. Pearson
5) "Jeśli zostanę" Gayle Forman
6) "Gdy nadejdzie czas" Susane Colasanti - -->recenzja<--
7) "Wymiana studencka" Abby McDonald




A jak tam wasze "książkowe wieżowce";)? Rosną w siłę?

16 komentarzy:

  1. Kurcze, same dobre książki:) Naprawdę zazdroszczę szklanych stup^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Większości nie znam, więc już czekam na recenzje :) Mój stos też rośnie, aż miło patrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe pozycje.:D Czekam na recenzje.
    Mój stosik również rośnie.:) Niech rośnie jak największy.;p

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosh! Świetny stosik ;* Nic tylko..życzyć miłego czytania! :)
    A mój wciąż rośnie i rośnie..

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stosik! Tylko czytać i czytać ;)
    Stosik rośnie, a jak. Punkt kulminacyjny osiągnie już wkrótce ;P Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na swoje "książkowe wieżowce" jeszcze czekam... Nie wiem co się dzieję z tą pocztą! A co do twojego stosu to bardzo obiecujący. Czytałam tylko wymianę studencką.

    OdpowiedzUsuń
  7. uuu ładnie, ładnie, miłego czytania!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny stosik, sama mam ochotę na Namiętność i Dziewczynę o szklanych stopach... Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cuda, miłego czytania :) A za "Dziewczyną o szklanych stopach" sama muszę się rozejrzeć, bo swoją recenzją narobiłaś mi wielką ochotę na tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesujący stosik ;) Miałam okazję przeczytać "Przbudzenie...", "Gdy nadejdzie czas" i "Wymianę studencką" - całkiem niezłe młodzieżówki. A "Namiętność" z chęcią bym podkradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stos, czekam (szczególnie) na "Namiętność"

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny stosik :) miłego czytania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Póki co czytam Upadłych, ale mam nadzieję, że do Namiętności szybko dojdę xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny stos ! Widzę, że także promocja Naszej Księgarni :) "Namiętność" bardzo mi się podobała- szczególnie wątek podróży w czasie ;)
    "Gdy nadejdzie czas..." mam jeszcze nadal do przeczytania, grzecznie czeka na półce:)
    Miłej lektury i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo apetyczny stosik :) Szczególnie polecam "Namiętność", myślę, że Ci się spodoba ;)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...