poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Książka, na którą czekam...


Pomiędzy Tara Hudson
Wydawnictwo: Jaguar
Data wydania: 2011-09-21
Opis wydawcy:Śmierć nas nie rozłączy…

Unosząc się w wodach ciemnej rzeki, Amelia jest świadoma tylko jednego – tego, że nie żyje. Nie wie, kim była przed śmiercią, nie wie, dlaczego i w jaki sposób umarła. Skazana na wieczne dryfowanie w bezczasie, zamknięta w pułapce, Amelia jest tylko szeptem w mroku, cichym, nieszczęśliwym cieniem dziewczyny, którą kiedyś, być może, była.

Nagle wszystko się zmienia.

Jako duch, Amelia nie może pomóc chłopakowi, który tonie w bezdennej rzece. Może tylko życzyć mu szczęścia. A jednak, w krótkiej chwili porozumienia, która nigdy nie powinna nastąpić, dzieje się coś dziwnego i Joshua nie umiera.

Kim jest Amelia? Kto skazał ją na śmierć? Zafascynowany cieniem chłopak angażuje się bez pamięci w dziwny związek, żyjąc nadzieją na to, że któregoś dnia wspólnie z Amelią rozwikła jej zagadkę. Chwile szczęścia są krótkie, przyszłość zaś niemożliwa… Zły duch imieniem Eli chce za wszelką cenę wciągnąć zmarłą dziewczynę z powrotem w otchłań. Tym razem na zawsze.

Zakochałam się w okładce. Jest w niej coś takiego, co nie pozwala mi odwrócić wzroku. Opis książki również jest ciekawy. Nie mogę doczekać się 21 września :)

4 komentarze:

  1. Rany, moja lista robi się coraz dłuższa... skąd ja znajdę na to pieniądze:/ Jakoś uzbieram do września.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Także zakochałam się w okładce ... A poza tym nie mogę się doczekać już tej ksiazki :P Na pewno ją przeczytam, zapowiada się rewelacyjnie :)

    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także jestem pod wrażeniem okładki i treść także zapowiada się interesująco...

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że się zdecyduję. Troszkę drogo, ale jeszcze zobaczę. Fajnie byłoby mieć ją na półce ;)

    OdpowiedzUsuń