niedziela, 30 października 2011

Top 10: ulubione okładki książek


Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu ma blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.


Pomysłodawcą Top 10 jest Klaudyna. Każdy może przyłączyć się do zabawy, do czego zachęcam:)


Jest wiele książek, których okładki na długo zapadają mi w pamięci.
Musiałam wybrać tylko dziesięć ulubionych..
Nie było łatwo:)

Dziś bez słów...
Niech okładki do nas przemówią;)



A jakie są wasze typy?

13 komentarzy:

  1. Zgadzam się co do Błękitu szafiru, ale mój typ to zdecydowanie Dopóki mamy twarze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Atrofia to również mój typ:). Jak tu wybrać tylko 10? Toż to nierealne:D
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się ze wszystkimi:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście 2/10 wymienionych tu okładek ja bym wymieniła. Ale ogólnie świetne top10 ułożyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z większością się zgadzam. Może i by się nie znalazły u mnie ,ale podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wybranych przez Ciebie okładek podoba mi się Harris i Kinga. ;) U mnie również niedawno pojawiło się takie zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Strąceni są the best :D Udręka i Pomiędzy też ciekawe, Atrofia również. Reszta może być, ale jakoś nie przemawiają do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wszystkie pozycje znam, ale okładki rzeczywiście piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Polskie wydanie Trylogii Czasu ma przepiękne okładki! XD Jaguar też daje czadu (sama autorka była zadowolona z naszej okładki Nevermore). Pomiędzy, Szeptem i Atrofia to co prawda okładki zagraniczne, ale jedne z ładniejszych :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje Top 10 - na moim blogu. Zapraszam.

    Większość okładek z serii o Sookie bardzo przypadło mi do gustu.
    Dziewczyna o szklanych stopach - mam te książkę wypożyczoną z biblioteki i czeka w kolejce do przeczytania. Rzeczywiście, magnetyzująca okładka.
    ''Błękit Szafiru" - zaintrygowała mnie także.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne okładki, część też umieściłabym w swoim rankingu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja typuję okładkę "Pana Lodowego Ogrodu" Grzędowicza:)

    OdpowiedzUsuń